• امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 22 June - 2026
استاندار لرستان:

پویش ۲۵ درجه در ادارات اجرا شود

  • کد خبر : 45119
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۴
پویش ۲۵ درجه در ادارات اجرا شود
استاندار لرستان با تاکید بر اجرای پویش ۲۵درجه در استان، گفت: آغار این پویش به سرعت و با جدیت از همین جلسه در استان دنبال می‌شود و از همه مردم استان نیز می‌خواهیم که به این پویش بپیوندند.

به گزارش خبرافلاک، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: فرهنگ‌سازی در حوزه مصرف انرژی، تأثیرات شایانی در تقویت تولید، بهسازی زمینه‌های رشد اقتصادی و در نهایت تسهیل شرایط زندگی مردم دارد.

وی افزود: بی توجهی به ناترازی ها و ادامه روند الگوهای مصرف غیرصحیح و هدرفت انرژی در شرایط فعلی جامعه مناسب نیست پس باید تلاش ویژه‌ای برای فرهنگ‌سازی در این حوزه صورت بگیرد.

استاندار لرستان با تاکید بر اجرای پویش ۲۵درجه در استان، عنوان کرد: آغار این پویش به سرعت و با جدیت از همین جلسه در استان دنبال می‌شود و از همه مردم استان نیز می‌خواهیم که به این پویش بپیوندند.

وی بیان کرد: برای تسریع در این روند و همراهی عموم مردم، کولر کلیه دستگاه‌های اجرایی و استانداری روی ۲۵ درجه قرار می‌گیرد و تاکید ویژه‌ای برای انجام این امر در ادارات داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://khabareaflak.ir/?p=45119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.