• امروز : پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026

بام

۰۶تیر
ندامتگاهی به نام باغ‌وحش کاسیت

ندامتگاهی به نام باغ‌وحش کاسیت

طی سال ۸۸ باغ وحشی تحت عنوان کاسیت در شهر خرم‌آباد توسط دانشگاه لرستان احداث و آغاز به کار کرد. این مکان از همان ابتدا در صدر اخبار استان قرار گرفت چراکه به خاطر نامناسب بودن شیوه نگه‌داری، تغذیه و مکان آن با مشکلاتی روبرو بوده است.